26 Eylül 2013 Perşembe

Alix Avien 301- Alix Avien 121

5 Kuruş Fazla Olsun Kırmızı Olsun


Sizlere bugün harika bir kırmızıdan bahsedeceğimm :))
Alix Avienin yapısını herkes bilir, çabuk kurur kalıcıdır severiz yani Türk bloggerlar olarak.
Tek sıkıntımız alix avienin fazla seri çıkarmaması... hep aynı renkler.

Alix Avienin 121 numaralı kırmızısı, çok harika bir kırmızı. Tek katta opak oluyor ve topaklaşma sorunu da yok. Baloncuk da yapmıyor. İstenen kırmızılardan yani. Yalnız bilmiyorum bana mı öyle denk geldi ama, nedense uçlardan çabuk soyulma yapıyor. Belki de elim suya daha fazla girmiştir o dönemde, bilemiyorum.

121 in üzerine Alix Avienin benim bildiğim iki pullu ojesinden biri olan 301 i sürdüm. Arkadaşımın düğünü için  şık duran bir manikür istemiştim, güzel oldu.


Kütikülleri iyi temizleyememişim kusura bakmayın artık :(


301, pullu simli bir oje ama öyle göze batmadan albenili duruyor :) Öyle tarif edeyim ben :) Pullar içe gömük, ben bu tarz durduğunda daha çok beğeniyorum nedense.




301in kuruma süresi bildiğimiz normal simli ojeler gibi. 2.5 TL gibi bir fiyata Ankara cepadaki gratisten almıştım.Pullu ojelere göre yerel markalarda bulabileceğiniz en uygun fiyat diyebiliriz.

121 i de yerel bir kozmetikten. Ama şu an ne kadara aldığımı hatırlamıyorum kusura bakmayın.

Beğendiniz mi? :) 




3 yorum:

Unknown dedi ki...

Elma şekeri gibi duruyor!

Unknown dedi ki...

aaa değil mii :) hiç düşünmemiştim onun gibi parlak sanki hehe :)

Kızsal Şeyler dedi ki...

renk çok güzel :) teşekkürler paylaşım için takipteyim bana da beklerim sevgiler blogkizsalseyler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...