18 Eylül 2013 Çarşamba

Pastel Magic Sand Matte Finish 724


Bugünün ojesi Pastel olsun :)
Pastel de her yerli markada olduğu gibi kendini aştı yeni ojeler çıkarmaya başladı aferin aferin :)
Diğer renkler evde var diye gittim bunu aldım ne acayip kızım yav :D Bir kereden başka süremem sanırım.
Bu bildiğimiz pembe. Baya çingene pembesi bir renk. 


First photo closed place-with flash
others daylight without flash
without topcoat

Bu rengin bir özelliği baktığımız zaman içinde gümüşi simler barındırması. Ama yarı mat kuruyor. İçindeki simler az da olsa tırnakta parlama yapınca tam mat demenin imkanı yok bu ojeye. 

Oje kum efekti denen cinsten. Dokunduğunuz zaman hafif pütürlü ama öyle cildi felan çizmiyor yanlışlıkla cildinize değdirseniz de. Ben rahatsız olacağımı düşünüyordum hiç de değilmiş.
Şuradaki hali de kapalı yerde flaşla. Daha net burada yarı mat olduğu :

Photo-closed place with flash
without top coat

Bu serinin diğer ojeleri mat kuruyor bir kaç rengi var bende. Hepsini görmemekle birlikte içinde ışıltı görmediğiniz sürece yarı mat değil mat kurur bunlar.Kuruma süresi de bildiğimiz simli ojeler hızında. O yüzden üzerine top coat uygulamadım. Zaten mat olup olmadığını anlamayız top coat kullansak. 
Çıkarırken de folyo yöntemi kullanmak gerekiyor diğer türlü zorluyor.

Sevgiler  :)


Let me know if you have any questions.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...