17 Eylül 2013 Salı

Flormar Matte M14

Slmm :) 

Bugünün ojesi hayatımda sürmeyeceğim renklerden bir dediğim Flormarın  m14 rengi. Seksenler modasına uyalım bu sefer de neon renkler taşıyalım deyip bi sürdüm ama, bence bunu esmer birinin taşıması daha uygun olur.  Hatta annemle hemen aklımıza geldi arkadaşlarımdan hangisine bu rengin yakışacağı. Elma yeşili diyebileceğimiz bir renk ( attım vallahi de attım :P)

1.photo-daylight without flash
2.photo closed place without flash
3.photo closed place with flash
4.photo-daylight wihtout flash


Bu seri bir süredir mevcuttu ama bu rengini raflarda yeni görmeye başladık. Matte oje plastik görünümlü çünkü mat bir bitirişi var.İçerisinde sim veya sedef barındırmıyor. Adının hakkını veriyor. Bu oje aynı zamanda neon olduğu için ilgimi  çekmişti. İlk kez Türk markalarda hem neon hem mat bir oje görüyorum çünkü. Sürümü kolay ancak ilk katta opak olmuyor. Bir kaç kat uygulamanız gerekebilir. 2 katta da tırnak çizgisini belli etti. Ya da her neon ojede olduğu gibi altına kireç beyazı uygulansa daha iyi olur. 

Bu renklerdeki ojelerin altına mutlaka base coat uygulamak gerekir çünkü rengi büyük ihtimalle tırnağı boyar. En kaliteli markayı bile alsanız bu olur yani . O yüzden altına kalınca bir kat base uygulayın. 

Bir de hep flormardan gidiyormuşum onu farkettim kusura bakmayın :)) Öyle denk geldi mazur görün, daha değişik markalar da paylaşacağım. Zaten bir Allahın kulu da demiyor ki arkadaşım gel sana hediye edelim bir şeyler de tanıt bloğunda cık cık cık :P Bunların hepsi kendi görüşlerimdir efendim. Henüz hiç bir yerin tanıtımcısı vs. değilim.

Ben bu serinin koyu renk olanlarını daha çok beğendim. O yüzden bunu daha çoğunlukta nail art için uygulayacağım.

Beğendiniz mi ? :) 
Sevgiler :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Nefis durmuş!

Unknown dedi ki...

Çoook tesekkur ederim begendigine sevindim :)

audrey dedi ki...

e beğendim ama ben :-))) güzel durmuş..

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim cnm ama bence sende çok çok daha güzel duruyor valla :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...