7 Kasım 2014 Cuma

Rimmel London Stay Matte Transparent Powder/ Rimmel London Transparan Pudra

Tekrar merhaba.
Bugünün konuğu son zamanların gözde pudrası Rimmel London.
Watsons mağazalarının baş köşesi olan, kapış kapış giden pudra bakalım nasılmış.


Transparan olanını tercih etmem gerektiğini öğrendim ki, doğru karar. Zaten bu renk transparan olmasaymış kesin tam uyumlu olurmuş. 

İçerik çok karışık görünüyor ben pek anlamasam da, bolca paraben çeşitleri de mevcut.
Ama bu paraben içeren ürünlerin yapısından mıdır nedir, bir güzel oluyor bunlar sanki. 

Pudrayı ben genelde cc veya bb kremin üstüne, t bölgesine daha yoğun olmak üzere uyguladım. ve evet, matlaştırma etkisi var. 3-4 saate yakın da kalıcı kendisi. Karma hassas ciltliyim ve bu açıdan memnun kaldım.  Malesef daha uzun süre idare eden, ayna gibi parlayan burnumun yağlanmasını engelleyecek bir başka pudraya rastlamadım. Herhangi bir alerjik reaksiyon veya kaşıntıya sebep olmadı. Fakat bunu kapatıcılık bekleyip uygulamayın. Pudraların tek başlarına kapatıcılıkları yoktur. Altına sürdüğünüz ürünü sabitleme ve yüzünüzdeki yağlı görüntüden kurtarma amacı taşıyorlar. Bu açıdan daha çok yağlı ve karma ciltler kullanıyor.

Ama o kadar dandirik bir kapak yapmışlar ki... inanamazsınız. Tüm bloggerlar kırmış olduklarından yakınıyordu da, okurken ;   '' yok canım daha neler, öyle tek düşüşte kırılır mıymış? siz de amma takıntılısınız bu ambalaj olayına..'' demiştim. Çok haklılarmış!  Büyük konuşmamak gerekiyormuş. Tek düşüşte paramparça oldu...Hem de öyle böyle değil. Kaskatı pudra parçalarına ayrıldı. Allahtan ağzı kapalı patladı da kırılan parçaları başka kaplara aktardım. 


Dışarıda olduğum için ilk iş bir poşet bulup dolamak oldu. Çantam rezil olmasın diye. Eve geldiğimde de şu şekilde kaplara aktardım. Kaplardan biri de watsonsdan aldığım çantaya atmalık pudra kabı. O da gayet başarılı çıktı bu arada. Eklemeden geçemeyeceğim. (içinde de pudra süngeri var, dışarı çıkarken yanına almak için gayet kullanışlı)



15 liraya almıştım diye hatırlıyorum. Kapmıştım resmen bulamıyorum diye. Keşke ucuz da sayılmayacak olan böyle bir pudra için daha kaliteli bir ambalaj yapsalarmış. Öyle büyük bir beklentimiz yok, kırılmasın yeter.

Tavsiye eder miyim? Ambalajı hariç evet, ederim. Ammaaaa 'ben çok sakarım kesin gider o' derseniz bunun yerine bekleyip  indirimde The Balm alın derim.

Sevgiler.




5 yorum:

Cafecik dedi ki...

Tam 2 adet bitirdiğim Kiko pudramdan sonra değişiklik yapayım dedim ve bundan almayı düşünüyordum. Ambalaj olayı can sıkıcı gerçekten. O kadar maliyetli bir şey de değil. Sağlam yapabilirlerdi.

http://cafecik.blogspot.com.tr

Unknown dedi ki...

kiko nasıldı? sakarsanız kesinlikle bu pudrayı önermem. ancak güzel bir pudra yapı olarak.
hemen geliyorum bloğunuza :)

Cafecik dedi ki...

Çok teşekkür ederim, sevinirim^^ Kiko gerçekten harikaydı, ben çok memnundum. Hafif bir yapısı vardı ve doğal buluyorum duruşunu. Ama sırf değişiklik istediğim için tekrar almayı düşünmüyorum. :) Zaten iki tane bitirmiş olmam büyük başarı bence. :)

Unknown dedi ki...

geldim ^^ kikoyu nereden aldınız? benim cildim biraz fazla alerjik.. her şey kaşıntı yapıyor da çeşitli markalrı denemek istiyorum. aynen nasıl bitirdiniz ben çatlardım yeni bir şey denemek için :D

Cafecik dedi ki...

İlkini Almanya'dan almıştım. İkincisini de İtalya'ya giden arkadaşıma sipariş ettim. Avrupa ülkelerinde satılıyor genellikle ama Türkiye'de halen yok bildiğim kadarıyla. Instagram'da satışını yapanlar varmış diye duydum ama ne kadar güvenilir bilemiyorum. En iyisi giden birinden istemek bence.
Nasıl bitirdim ben de bilemiyorum. :) Tembelliğime gelmiş de olabilir. Yeni bir ürün risk demek, nasıl olsa bunu beğeniyorum demiş olabilirim. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...