26 Aralık 2013 Perşembe

Neutrogena Visibly Clear Siyah Nokta Temizleyici Peeling Jel (Blackhead eliminating daily scrub)

Scroll down for English, let me know if you have any questions.

Selamlar yeniden.
Bugün bahsedeceğim ürün neredeyse 2 aydır düzenli biçimde kullandığım. Neutrogena serisinden siyah nokta temizleyici peeling.

Siyah noktalarla başı çok dertte bir insan olarak her tür ürünü denemeye çalışıyorum. Bir şey kullanıp da ''işte buuu'' diyebilen olduysa bir zahmet aşağıdan yorum ile bana bildirsin lütfen. Benim kullandığım şu oluyor :


Ürün kremsi yapıda. Cildi yakmıyor, tahriş etmiyor. Bu üründe de bir çok üründe olduğu gibi bloggerlar ikiye ayrılmış durumda ama ben yine ortada kaldım . 

Uzaktan bakıldığında içinde bir şey yok gibi ama cildi çizmeden, kullanırken eriyen tanecikleri var.


Görüldüğü üzere turuncu tanecikli :) Ben bu üründen ilk başta çok çok memnun kalmıştım, düzenli kullanımda %60-%70 oranında azalma görmüştüm özellikle de burnumdaki geçmeyen siyah noktalarda.

İlk başlarda fazla memnunken ilerleyen zamanlarda gözlemlediğim bir şey var ki o kadar azalttı azalttı ama, nasıl olduysa burnumda daha sonradan yağlanma yaptı. Normalde parlamayan karma cildimde t bölgem ayna gibi parlama yaptı. Üstelik üzerine de zaman zaman tonik kullanıyorum. Buna rağmen aynı.

 Evet siyah noktalar azaldı, kullanmaya da devam ediyorum ama bir daha alır mısın derseniz hayır, avonun siyah nokta temizleyicisini düzenli kullanırım daha iyi. En azından yağlanma yapmıyordu etki etmese de. Bioderma vs. ne olursa ürün önerisi, lütfen bir ürün önerisi kardeşcağızlarım :))

İçeriği de şu şekilde:


Ben pek anlamam. Paraben yoksa okeydir dedim aldım zaten.Yine de almak isteyen olursa sanırım 9-10 lira gibi bir fiyatı vardı. 

This blackheads clearing scrub really work on my blackheads about %60-%70 on the long period. It has a lot of little orange particules that u could easily see. Formula gently exfoliates most of the blackheads but it leaves a little oily feeling. 



3 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim karma bir cildim var ve pink grapefruit daily scrub'ı aldım burnumdaki ve çenemdeki yağlanmayı azalttı. Hatta ilk zamanlar sabah akşam kullandım burun diplerinde ve yanak yanlarında kuruluk yaptı sonra günde bir kez kullanarak durumu dengeledim. Fakat bu ürün sadece cildi kirden temizliyor yakında yanına ek olarak aynı serinin siyah nokta gidericisini alacağım. Karma bir cildin varsa tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

Bu ürüne elim kaç kere gitmiştir de vazgeçip işe yaramaz düşüncesiyle bırakmışımdır kim bilir. :)

Bu yazıdan sonra denemeye karar verdim. Bakalım bende ki sonuçları nasıl olacak.

Adsız dedi ki...

Paraben yok değil mi?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...