22 Eylül 2013 Pazar

Simple Frog Nail Art

Kurbağa Desenli Tırnak Süsleme


Bugün de dedim nail artlarımdan birini göstereyim artık :))
Karşınızda kurbiş :)


Nasıl yaptığıma gelelim :)
Base coat uyguladıktan sonra nude tonda bir oje ile tek kat boyadım tırnaklarımı. 
Daha sonra o kuruyunca yarım daire şeklinde yeşil kafa kısmını yaptım. Bunun için malzeme kullanmadım. Bildiğimiz her zamanki fırçalı ojelerden birini kullanarak yaptım bunu.



Daha sonra bir toplu iğnenin arka kısmını kullanarak gözünü yaptım. Bunun için çok oje alıp beyaz kısmını, az oje alıp siyah göz bebeklerini yaptım. Eğer art malzemeniz varsa dotting tool ile bu kısmı yapabilrsiniz.



Ağız kısmı içinse ince fırçalı nail art ojelerinden kullandım . Eğer bu yoksa kürdanla da çizebilirsiniz.

Daha sonra da üzerine top coat uyguladım ki dayansın bi süre. 



Beğendiniz mi :) 
sevgiler 

Photos without flash- Closed Place 
Let me know if you have any questions.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...