19 Eylül 2013 Perşembe

Flormar Black Dot Serisi

Merhabaa

 Bugünün ojesi yine yeni yeniden Flormar olacak :/ Ama vallahi öyle denk geldi çünkü yeni seriler çıkardı. Diğer bloggerlardan da hayli geri kalıyorum ne yapayım dedim iş başa düştü hazırda da fotoğraflar var ..

Ben bu seriye var yaaa bildiğiniz hasta oldum hatunlar yaaa :) 

Flormar Black Dot Nail Polishes-closed place, with flash

Son zamanlarda bence Flormardaki en başarılı seri bu. Çok eğlenceli. İçinde altıgen büyük siyah pullar, ve nokta şeklinde siyah simler barındırıyor.Eğer iki kat uygularsanız bunların da bir kısmı yüzeyde kalıyor bir kısmı gömük duruyor. 2 katta şişedeki renge ulaşıyor.

Uygulaması biraz zor elbette her glitter ojede olduğu gibi eşit gelmiyor fırçaya.Ama çok fazla pul ve sim olduğu için sıkıntı yok.Ayrıca anında kuruma gibi bir etkisi yok sürerken simleri kafanıza göre istediğiniz yere çekin :) Ben öyle yaptım uygularken.Tüm seriyi almışım BD05 hariç o da zaten mavinin diğer bir tonuymuş ama kendi aldığımın rengi daha güzeldi sanki. :D 

İlk önce BD02 yi aldım onu denedim ve sonra gidip diğer hepsini topladım.Veee karşınızda BD02:



Flormar BD02-Daylight without flash


Arkadaşımda pembesini denedik o da ona bayıldı renkler de şahane bence duruşu da. Üzerine top uygulamak gerek ama... Çünkü pütürlü duruyor yüzümü felan çizer diye sürdüm ben, sakarım zaten :) 

Çıkarırken folyo yöntemini uygulayın bildiğimiz yöntemle asla silinmiyor çünkü .

Bunlara Robin's Egg stili deniyormuş. Flormar kiokslarında 3 liraydı serisinin her birinin fiyatı.Almak isterseniz şu anda mevcuttu. 

Ayrıca araştırmalarım sonucu buna benzeyen şu markaları gördüm :
(These can be similar with Flormar nail polish black dot collection but not exactly dupes:)
 Hard Candy -Cocoa's More
Nubar -Black Polka Dot 
Illamasqua-I'MPERFECTION

Bir markada daha görmüştüm ama şu an hatırlayamadım adını. Ama bunlarda bir fark var dotlar bildiğimiz dot :) Altıgen felan değil nokta işte. 

Beğendiniz mi? Sevgiler..

Let me know if u have any questions.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...