4 Nisan 2014 Cuma

Yves Rocher Doğum Günü Indirimi ve Hediyeleri


4 Nisan benim doğum günümdü :) Yani geçmiş olduğumuz saatler :) Bu nedendir ki Yves Rocher indirim yapıyormuş, bilmiyordum. ''Hediyenizi almaya gelin'' diye msj gelince tepkim: ''Neee hediye miii, elbette geliiiirrriiim'' iç sesi ile oldu :)



E tabiki bedavaya bir şey yok...Belki de hediyeyi de tek başına vermiyorlar o konuda hiç bir bilgim yok. Sormayı unuttum.

Bir alana bir bedava varmış. Ama öyle kombin yapamıyorsun. Bir krem alıyorsan biri hediye. Bitti. Dolayısıyla 38 liraya olan ve ne zamandır merak ettiğim hassas ciltler için olan göz kremini aldım diğeri hediye geldi. Umarım beğenirim yoksa yedeğini bitirmek ölüm gibi olur. Tabiki hassas ciltler için olduğundan, deneyim sonrası yazısı gelecek.

Neyse önceden de kart sahibi olduğum için %30 indirim de ekstra vardı, yeni çıkardıkları kıvırcık saçlara özel şampuanı aldım.(12 liraya geldi) Daha internette buna dair hiç bir bilgi yok. Kendi şampuanımı bitirdikten sonra bunu da kullanıp eğer beğenirsem mutlaka yazmalıyım. İnternette bulamadığım şeyleri yazmayı seviyorum, insanlar faydalansın. Zaten kıvırcık saç herkesin baş belası.

Bunların içinden denediğim sadece yüz maskesi oldu. Maskede zaten serinletici etki dışında bir şey yazmıyor. Cildinizi canlandırır ve serinletir diyor. Serinletmesi kesinlikle güzel, suratınıza soğuk su çarpmış gibi oluyorsunuz. Yaz aylarına saklanacak bir ürün. Hediyelerden biri buydu, diğeri de duş jeli. Mandalina veya portakal gibi bir şey sanırım. Kokusuna dahi bakmadım.( Malum raf ömrü olayı)

Bu kart çıkarma ve doğum günü indirimini sevdim. Keşke tüm mağazalar böyle indirimler yapsa :)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...