11 Nisan 2014 Cuma

Anew Clinical Eye Lift Pro Göz Kremi

Merhaba yeniden.

Biz  kızların çilesi hiç bitmiyor azizim! Göz kremidir nemlendiricisidir toniğidir valla zor işler bunlar. Göz kremi ihtiyacım hiç yoktu, aslında komple hiç bir krem, tonik, cilt bakım ürününe merakım yoktu. 22-23 yaşında üniversitedeki uykusuz ders çalışma geceleri sonrasında oluşan morluklar,yaşadığım zorluklar ardı ağlamalarımın getirdiği sevimsiz torbalanmalar beynimde aydınlanma gibi ışık saçtı bir anda. ''Cildineee bakmalııısssssıııııınn'' şeklindeki düşünceler sardı beni.

Dolayısıyla da ilk olarak kurumaktan çatır çatır olmuş cildimi bir halledeyim dedim. Önce ona nemlendirici aradım. Baktım yetmiyor gözler de geriliyor onu da bulayım dur dedim bir baktım ki bu işin içine girmişim. Kendimi iyice cilt bakımı temizliği efenime söyleyim nemlendirmesine kaptırdım. 

Annem de malum daha önce bahsettiğim gibi Avonun ürünlerini kendi alabilmek için distribütör oldu, bana da bu 25+ kremini getirtmiş. Deneyelim bari bu sefer ne çıkar dedim. Krem şu: 



İlk olarak şunu söyleyim ben Ekim 22 den beri bu kremi düzenli kullanıyorum. Not almışım kenara ki bloğuma yazdığımda etkisini görüp görmediğimi anlayın. Benim cildim hassas-karma. Konumuzun bunla ilgisi yok, o nemlendirici için dediğinizi duyar gibiyim... Ama var işte. Hassas göz altı  malesef her şeyi kabul etmiyor. Bu krem bende hassasiyet yapmadı. İlk zamandan beri kullanıyorum kızarıklık vs olmuyor. Dibine yaklaştım. İki taraflı göz kremi şu şekilde:



Yalnız gözünüze kaçırmak gibi bir hataya düşerseniz bittiniz, inanılmaz yakıyor kirpiğe bile yaklaştırmayın.

Nemlendirme tarafı yani krem olan, göz altına sürülen kısım.. Evet, inanmayacaksınız ama, nemlendirme kısmı iyi, bir Avon ürününden beklenmeyecek performans. Geceleri sürüp yatıyorum ben genelde, sabaha yumuşak göz altları ile uyanıyorum. Ama yok öyle lifting, kontürleme, renk açma gibi hiç bir etkisi yok. Sadece nem veriyor. Kırışıklık felan açmıyor onu söyleyim.

 Bende mimik kırışıklıkları başladı ve bu ürünün o konuya hiç bir faydası olmadı. Ama yağlanma, ufak tefek sivilceye de sebep olmadı.Üstelik bol bol sürüp abarttığım da oldu. O zaman bile sivilce vs yapmadı bu konuda benden artı aldı.

 Üst kısmı da göz kapağı için yapmışlar, parmağınıza alıp üst göz kapağına güzelce yedirmeniz gerekiyor. Malesef bu taraf da yapış yapış bir his veriyor, jölemsi bir kıvamı var. Bu kısmın faydası sıfıra yakın, sabah kalktığımda yüzümü yıkarken akıyor gidiyor o kısım. Sanki geceden maske yapmışım sabah temizliyorum gibi oluyor. İyice yediremezseniz üst kısma sürülen jel yüzeyde kalıyor yani. 

En önemli kısımsa şu, olmuş aylardan Nisan, bunca aydır kullanıyorum. Geceleri sürüp yatıp kalktığımda farkettim ki artık kaşındırmaya başladı. Önceden böyle bir durum yoktu. Belki de çok sürdüm, bilemiyorum. 

Makyaj altına gayet oluyor bu arada, akma kokma yapmadı yani. Makyajın tutmama sorunu da olmuyor ama dediğim gibi bence 25 yaş ve üzeri için yeterli bir ürün değil ne yazıkki. Ben 24 den 25 e geçiş sürecinde kullanmış oldum, bu durumda bana bile yetmediğine göre, sadece 20 yaş üzerinin nemlendirme amaçlı deneyebileceği bir ''kozmetik'' ürünü. Yani organikler veya dermokozmetik gibi tedavi beklemeyin. Zaten paraben doluydu içeriğini hatırladığım kadarıyla (kutusunu atmışım). Diğer yabancı bloglardan ilk kullanmaya başladığımda çok memnun olan görmüştüm ve çok heveslenmiştim. Ama yok, ben hassas ciltli arkadaşları ateşe atamam. Hassas cilt değilseniz ve 20 li yaşların ikinci yarısına geçmediyseniz deneyebilirsiniz sadece. Evde çooook Avon ürünü var ve pek memnunum dediğim bir ürüne daha rastlamadım. Rastlarsam mutlaka haber vereceğim.

Yani özetlersem, kremin göz altı için olan kısmı güzel nemlendiriyor, üst için olan kısım fiyasko. Ambalaj daha beter çünkü parmak daldırma olayı hijyen açısından rezil bir şey. Kırışıklık giderme şişilik indirme gibi bir durumu da yok. Beklemeyin. Ama nemlendirme özelliğini denemek istiyorum derseniz ona bir şey diyemem. Ben bu ürüne not verecek olsam yeterli verdiği nemden ve milia vs ye sebep olmamasından 6/10 verirdim diye düşündüm bir an.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...