25 Nisan 2014 Cuma

Nivea Yatıştırıcı Yüz Temizleme Köpüğü Kuru ve Hassas Ciltler

 Merhaba :)

Bugün bahsedeceğim şey Nivea'nın temizleme köpüğü. Sonunda bitirmeyi başardım. ''Bitirimeyi başardım'' diyorum çünkü bundan sonra nispeten daha temiz içerikli ürünler kullanmak istiyorum. Hassas/karma cilde sahibim ve ne yazık ki karma ciltlere uygun temizleyiciler bazen kurutabiliyor cildimi. O yüzden lila kutunun da benim gibi birine önerdiği hassas ciltlere özel temizleme ürünleriyle cildimi temizliyor, ardından da karma ciltlere özel kremle kremliyorum...Demem gerekiyor burada ama malesef şu an da karma ciltler nemlendirici kullanmıyorum :D Yalan olur, kızarıklık karşıtı nemlendirici kullanıyorum ondan da bahsedeceğim.

Köpük şu oluyor:

Bu ürün hakkında aslında çok da söylenecek bir şey yok, hydra IQ ve badem yağı içeriyormuş. Hassas ciltlerin böyle köpük veya krem ürünler kullanması zaten çok önemli, cildi daha da yormamak adına.

Şöyle ki ben bunu hafif makyajımı temizlemek için kullandım. BB krem+pudrayı bu şekilde temizledim. Ama malesef iki kez geçme ihtiyacı hissettim her yıkayışta ve sonrasında da toniklediğimde cildimde az da olsa makyaj kalıntısı olduğunu gördüm. O yüzden bunun yanında daha önce de bahsettiğim diğer temizleme ürünlerimi kullandım ağır makyajlarda. Ama hakkını yememek lazım, her şey benim cildimi kızartır, bu kızartmadı. Ova ova temizledim bir şey yapmadı.

Sonrasında kuruluk hissi de olmuyor. Nemlendirici süreyim bu ne böyle çatır çatır kurudum demiyorsunuz. İçeriği ve vaatleri de şu şekilde:


Bir daha alır mısınız derseniz de hayır almam bahsettiğim gibi, daha temiz içerikli ürünler denemek istiyorum (tabi ne kadar yaparım orası da mechul, evde stok dolu) artı madem bu kadar kimyasal içeriyor, keşke iyi temizleseymiş bari.

Neysem , öyle işte hadi ben kaçtım :)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...