15 Nisan 2014 Salı

Essence Effect Nail Polish/Jeans Sugar-07 blue-jeaned

 Selamlarr :)

Ne zamandır oje anlatmıyordum Essence'in yeni serileri raflarda yerini almışken kaptım birini. Kot görünümlü olacağını iddaa eden bu ojeyi :)

(daylight, without flash/one coat)

Tek kat kullanmayı tercih ettim ben böyle de kapattı. Lakin her zamanki uygulama şeklim iki kattır normalde. Keşke iki kat uygulasaydım, böyle kalıcı olmadı, uçlardan soyulma yaptı 2. gün. Belki de altına sürdüğüm astardan, bilemiyorum.

Ama rengi çok beğendim. Kotlarla mavi renklerle gerçekten çok güzel gidiyor. İçerisindeki simler çok avam durmuyor, göze batmıyor. Spor olan şeylerle de gidiyor.

(daylight, without flash/one coat)

Bunu hatırladığım kadarıyla Kentpark Rossmanndan almıştım. 5.5 lira gibi bir fiyatı vardı. Tavsiye ederim. Düz mavilerden sıkılan mavi severlere güzel bir alternatif. Essencein ojelerinin hastasıyım zaten :))

(daylight/without flash)

Bu arada iki katta 3D effect vereceğini söylemiş öyle uygulayın siz belki daha hoş durur. Bu da şişenin görüntüsü:

(daylight/in front of the window)

Son poz da kapalı alanda olsun:

(closed place/without flash)

Beğendiniz mi?

This beauty is from Essence (10 ml) new effect nail polish collection. Photos on one coat. This nail polish can be a good alternative with denims. Not gives a bad looking on sportive clothes. It claims 3D effect if you apply two coats but i apply one coat so i dont know this part :) I took this polish from Turkey, Ankara/Rossmann. A good-looking nail polish :) What else ? :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...