10 Aralık 2013 Salı

Pastel New Year Glitter 313

Scroll down for English.

Bayağı olmuş yazmayalı...Kendimi tekrar diyetle boğuşmakla bulmuş olmamdan mütevellittir arkadaşlar, kusura bakmayınız.

Pastelin New Year Glitter serisi 2012 yılını 2013 bağlarken sür diye çıkmıştı. Her yerde aramıştım da bulamamıştım. Daha sonra yerel bir kozmetikte görünce çok sevindim. İyi ki almışım.Çok uzun zamandır bir kez bile sürmedim. Malum yeni yıl geliyor, yeni yıl temalı ojelerden birine karar vermek lazım:))

 Nedense fotoğrafta da üzerinde bir ışık süzmesi :D Her fotoğrafta da böyle çıktı. Nur inmiş ojeme güzelliğinden :P


 Flormar Matte M02 nin üzerine iki kat uygulanmış hali aşşağıdaki şekilde:

 (daylight without flash)

Oje çoook güzel. İçinde kırmızı, pembe,yeşil,mavi, gümüş ve sarı renklerde simler barındırıyor. Gölgede hiç belli olmuyor gün ışığında çok güzel duruyor. Öyle bas bas ben buradayım diyen bir oje değil. İki kat uyguladım ve kuruma hızı da her simli oje gibi, hızlı. Ancak folyo yöntemiyle çıkıyor tabiki.


(daylight without flash)
(artificial light with flash)
(Göründüğü gibi karanlıkta flash patlayınca hafif sedefli gibi görünüyor.) 

En net görünen de şu fotoğraf:
(artificial light without flash)

Fekaaaat neyi unutmuyoruz tabiki baz ojemizi. Siyahı çıkarmak eziyet olur yoksa. Nasıl buldunuz?

This glitter nail polish was an old nail polish for new year 2013. I applied 2 coats on flormar matte M02. It has a gel formula and a shimmery base. But not looks soo shiny. Glitters don't close the others. Made a little rough but it can solve with a top coat. I love this :) 

Also there are the expensive dupe (actually not dupe, very same) which could easily find : 

NYX Asphalt
Butter London The Black Knight

What do you think?


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...