13 Kasım 2013 Çarşamba

Golden Rose Matte 01


Bugün de mat ojelerden gideyim istedim. Ama pembe hiç aklımda yoktu. Sanırım sevmeye başladım hafiften. Fazla da dikkat çekmeyenlerini tabiki :) Renk fotoğraflarda hiç belli olmayan bir renk. Bunlardan çok daha canlı daha hoş. 

(closed place with flash)
Hafif de mor alt tonlu sanırım. Tam pespembe diyemezsiniz bütün fotoğraflarda değişik çıktı.

(closed place with flash) 
Çok fotoğraf çektim rengin daha net anlaşılması için.Altta daha pembe çıkmış mesela hiç morluk yok.

(daylight without flash)

Ojenin rengi güzel güzel olmasına da, uygulaması felaket zor. İlk katta opak olmuyor bırakın opaklığı boşluk boşluk oluyor. İkinci katı geçtiğinizde düzeliyor yalnız yine dikkatli olmalısınız bazen boşluklar oluşabiliyor çok fırça darbesi yapmamak lazım.

(daylight without flash)


Kuruma hızı güzel ama yine de beklemelisiniz. Basit işlerde sıkıntı olmuyor ama elinizi bir şeyin içine felan sokarsanız vay halinize. Hemen problem olur mat ojeler. Allahtan önceden sürdüğüm gabrini gibi baloncuk yapmadı.

Vee bütün ojelerimde olduğu gibi gücüm yetmediğinden diş izi bıraktım :D

Bu seriye küçük bir servet harcadım nerdeyse ne zaman görsem alıyorum diyebilirim. Her rengi hemen hemen var olmayanları da matlaştırıcıyla yaparım zaten diye almadım ama matı sürmek matlaştırıcıdan daha kolayıma geliyor açıkcası. Ama fazla kalıcı değil, uçlardan hemen soyulma yapıyor.

Ben bunu Ankara Beğendikten 4.5 TL ya aldım daha uygun olduğu yerler de vardır mutlaka.

Sizde hangi renkler var nasıl buldunuz? 

Golden Rose Matte nail polish is one of the matte polish collection i have. The application on first coat is messy but u can solve this problem on second coat. Has 11.5 ml which is a big bottle for nail nail polishes. Quick drying performance of matte polishes are already known :) The brush is the normal brush usually use. The only cons of these series that they are not long lasting.

Let me know if you have any questions.




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...