29 Aralık 2013 Pazar

Yılbaşı Alışverişlerim


İki gündür Ankarada gitmediğim avm kalmadı :) Armada, Gordion, Kentpark, Cepa 4 ünü birden gezdim de gezdim :)  Rossmann, Watsons ve Lushtan alışveriş yaptım.

Aslında amaç başka idi buralara gitmekte ama tabiki ben bu mağazalardan çıkamadım. İndirim var ki muhtemelen yılbaşı için, alışveriş yapmasam eksik hissederim hele de indirimde, ben gibi halen öğrenci sayılabilecek bir tip için (halen iş arıyorum) :))

Tekli alışverişlerimi zaten yazmıyorum. Onları kullandıkça yazıyorum ama böyle toplu alışveriş yaptığımda çok okunduğunu farkettim. Demek ki seviyor okuyucular. Hemen yazmak istedim ki indirimde bakmak istediğiniz bir şey olur belki.



Rival de Loop(RDL) Revolution Gerginleştirici Roll-on---------------9.95 TL
Olay BB Krem Fondöten Dokunuşu-----------11.85 TL
RDL Clean&Care Göz Makyajı Temizleme Pedi--------------3.95 TL
H&M Lip Pen---------------------8.95 (iki adet aldım)
RDL Revital Q10 CC Krem-------------4.95 TL
True Spirit Manikür Seti-----------3.00 TL (Watsons)
H&M Lip Balm Shea Butter---------(Bu da sanırım 5,6 lira gibi bir fiyatı vardı faturayı bulamadım)
Koleston Naturals Saç Boyası Çikolata Kahve--------4.00 TL 
RDL Makyaj Temizleme Jeli----------4.95

veeee bombaaa :)
Lush Fair Trade Honey Şampuan 300 gr.---------------60.00 TL(Gordion)

Aslında Lusha uzun vadede giden kuru şampuanlara bakmak için girmiştim ama kıvırcık saçların rahatlıkla kullanabildiğini öğrendiğim bu ürünü almadan çıkamadım. Baktığınızda çok pahalı gibi duruyor evet kendimi çok kötü hissettim ama, leblebi büyüklüğünde bile çok köpürüyormuş ve krem gerektirmiyormuş diye okudum eve gelince yabancı bloglardan. Bakalım artık. Kullanıp bitmeye yakın yorumunu yazarım. 

Lushtan iki testerı yalvar yakar aldım diyebilirim. (Duche de Noel, Cupcake ) Zaten alışveriş yapmazsanız zinhar vermiyorlar. Ama böyle pahalı ürünleri takdir edersiniz ki lök diye alamıyoruz, malum memnun kalmama durumu var. Çok düşük miktarda tester vermek zor olmamalı bence verilmeli.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...