11 Aralık 2015 Cuma

Garnier Micellar Su/Bioderma Sensibio AR Karşılaştırma( Garnier Micellar vs. Bioderma H20)

Selamlar arkadaşlar
Muhtemelen bin kez yazılmış bir karşılaştırma yazısı da ben yazayım bir de benden dinleyin olmaz mı?


Şimdi biliyorsunuz ama ben yine de kısaca bahsedeyim. 
Bu iki arkadaş da makyaj temizlemede kullanılan  ürünlerden. 
İkisi de su kıvamında ve makyajınızı bunlarla temizlemenizin ardından tekrar yıkama gerektirmiyor. 

Kullanımı ise şöyle; ikisini de pamuğa döküp yüzünüze tutup bekletiyorsunuz. Mıknatıs gibi çekip aldığı için, ovalamanıza gerek kalmıyor. Micel kelimesi de oradan geliyor.

Benim tecrübelerime gelirsek:  bence ikisi de, mutlaka az bir pamuk daha alıp gözdeki makyajı çıkarmaya uğraştırıyor. Takma kirpik, sim vs de kullanmıyor olmama rağmen basit makyajlar için bile ikisinde de ne yazık ki ekstra efor harcadım. Tüm yüzümü temizledikten sonra dönüp bir pamuk daha alarak gözümde kalan eyeliner ve rimeli temizzledim.
 Ardından ikisinde de hiç yağlı his kalmıyor. 

Bir artısı daha var ki o da makyaj temizliği ardından tonik gerektirmiyor olması.

Lakin ben sonunda bir fark buldum :D O kadar kusur kadı kızında da olur ama olsun :D 
Bioderma ikisi için de aynı saniye beklediğinizde daha iyi iş çıkarıyor.

Aşağıya görsel olarak ikisine de 30 ar saniye beklediğim aynı göz makyajımın fotoğrafını atıyorum. Çok korkunç farkındayım :D



Elimdekilerin dibinde kaldı. Bunlar bittikten sonra da Avene ve La Roche Posay 'ın da micel suyuna başlayacağım. Daha önce edindim ama ''Biri bitmeden diğerini açma'' diye kendime söz verdim.

Hangisini tercih ediyorsun derseniz Garnier'e dönüp dolaşıp gelirim. Malum yarı yarıya fiyat farkı var. Ama, çok büyük oranı psikolojik olmakla birlikte biraz daha özenilmiş makyaj yaptığımda (bronzer, aydınlatıcı vs) o zaman elim Biodermaya gidiyor.

Daha önce Lorealin misel suyunu da kullanmıştım ama elim bir daha ona gitmedi.

Siz başka misel sular kullandınız mı? 
İyi hafta sonları :)

6 yorum:

Eleganceblr dedi ki...

ben genelde temizleme sütü kullanıyorum ama bu ürünlerle ilgili bilgilerde iyi oldu :)teşekkürler

Unknown dedi ki...

herkesin kendini daha rahat hissettiği bir temizleme yöntemi oluyor mutlaka :) bunlar bana daha pratik geliyor nedense. işinize yaradıysa ne mutlu, rica ederim

Adsız dedi ki...

BB krem kullandığım günlerde bende Bioderma'yı tercih ediyorum hem hafif bir yapısı var hem de çok güzel temizliyor.

Daha önce Clinique Take The Day Off makeup remover ürününü denemiş ve memnun kalmamıştım garip yağlı bir his bırakmıştı cildimde ve Bioderma kadar başarılı değildi temizlemesi.

Bir indirimde falan yakalarsam Garnier'i de denemek istiyorum bioderma'yla çok sık kıyaslanan bir ürün ve seninde dediğin gibi fiyat olarak çok daha uygun :)

Unknown dedi ki...

bu bioderma bayağı bayağı makyajı söküp atıyor. rimel vs de kullanmayanlar için çok ideal yaa sanki. ama dediğim gibi garnier de çok çok yakın. normalde böyle dupe dupe diye gözümüze sokulan şeylerin pek de dupe olmadığını görüp hayal kırıklığına uğruyorum ama bunlar hakikaten birbirine çok yakın. loreal garnier kadar başarılı değildi mesela. garnieri tavsiye ederim o yüzden. bir de la roche ve avene var sırada elimde, bitirince onlara da bir yazı yazmayı düşünüyorum ben de.

Drn dedi ki...

Aslında benim tercih etmemde en belirleyici özellik içerikleri,paraben,silikon,petrol türevleri içermeyen ürünleri tercih etmekte uzun vadede fayda var...

Unknown dedi ki...

Evet kesinlikle öyle. Ama bunun ikisinde de gözükmüyor. Ondan tercih ediliyor bu kadar diye tahmin ediyorum kapis kapis gidiyor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...