25 Ekim 2015 Pazar

Uygun Fiyatlı Mac Muadili/MAC Cheap Dupes

Selamlar arkadaşlar 

Bugünün yazısı çoktandır nette ''bunlarla ilgili hiç yazı yok'' eleştirisi gördüğüm bir konu hakkında olacak. Çok konuşan bloggerdan sevgilerle başlıyorum artık :D

Bloggerlar Golden Rose'un gönderdiği bir kaç renk ile ellerindeki MAC rujları karşılaştırmışlardı. E ben nedense o blogger listelerinde olmadığıma göre :P (yazar burada sitem eder), uzun süre kullanıp farkettiğim anda yazsam da birilerine faydam dokunsa öyle değil mi? :)

Benim dudak biraz problemli. Şöyle ki ben nedenini çıldırmış gibi ararken en sonunda blogger arkadaşım Makyajlıcadı ile çektiğimiz videodan sonra durumu çakmış oldum. Kendimi farketmiş oldum yani. Hiç kendime objektif olarak bakmamıştım video çekmediğim için . Arkadaşlar meğer ben gülerken ağzımı kapayıp dişlerimi dışarıda bırakıyormuşum ahahahaa :D Tavşan dişliymişim yani. Böylelikle de ön dişlerim dudağımdaki rujun yarısını söküp alıyormuş :D Çok komik değil mi? 

 Hiç bir ruj dudağımda durmuyor diye söylenirken MAC rujların bu konuda çok iyi olduğunu, her dudakta durduğunu öğrenmiştim. Naptım kuruş kuruş para biriktirip gidip MAC aldım. Ama tabi o da durmadı ben daha bu durumun farkında değilken. Beklediğim kadar durmadı dudağımda.

No lipsticks lasts longer on my lips because of my shape of bunny teeth haha :D So, i gave a MAC lipstick to solve this problem. But it is still not lasts longer as i imagine. 

Sonra net üzerinde bloggerların çok övdüğü bir seriye denk geldim. Golden Rose'un Matte Velvetleri. Madem bu kadar kalıcılarmış bir deneyelim dedim. Gidip içinden sürekli kullanmaya en yatkın olduğum renk olan gül kurusunu buldum aldım.

Than i find Golden Rose Matte Velvet people says which lasts longer.

Veee ta taaammm! Dudağım silinse bile homojen şekilde silindiği için ben artık bunu kullanabilirim diye düşündüm sonra da aklıma evdeki MAC rengi geldi. Aynı makyaj ile denedim kesinlikle aynı mı duruyor ki diye evet. Benim dudaklarımda kesinlikle aynı duruyor!


Soldaki arkadaş MAC in Satin serisinden Twig- Sağ taraftaki ise Golden Rose Matte Velvet 12

Left one MAC Satin- Right one Golden Rose Matte Velvet 12


 Dudağımdaki duruşu ise şu şekilde: 


Fotoğraflara hiç bir şekilde filtre veya photoshop koymadım ki yanıltıcı olmasın. Yalnız uyarayım, benim dudaklarım açık renk olduğu için, rujlar dudağımda olduğundan farklı durabilir.

There is no photoshop or no filter on my pictures but i should warn you; my lips are light color so that the lipsticks can looks different from people to people.

Aralarındaki farklar hakkında söyleyebileceklerim ise şöyle:

- Golden Rose Matte Velvet yarım ton daha pembe alt tonluyken, Mac Twig daha çok kahvelik içeriyor. 

Golden Rose has more pink undertone while Mac Twig has more browny color.

-Kalıcılık konusunda Golden Rose daha başarılıyken, dudaklara dolma konusunda Mac Twig daha az doluyor. Ama homojen olarak silindiği için uzun günlere tercih edecek olsam Golden Rose derim.

Golden Rose lasts a bit longer but it looks more homogeneous when it disappear than MAC twig fades away.

-Elbette ambalaj MAC de daha başarılıyken, Golden Roseda da hiç bir problem yaşamadım.

The packaging looks more elegant on MAC Twig but there is nothing wrong with Golden Rose either.

-İkisi de bir şey yiyip içmeden 4-5 saat rahatça kalıyor. Tabi yukardaki nedenden bende kalışı gülmeme bağlı olarak değişiyor :D 

Both of them lasts 4-5 hours without drinking and eating something but this situation changes with my strange laugh as i told before :D

Golden Rose Matte Velvet şu an 17.90 dı, ben indirimle 9.90 a almıştım. MAC Twig ise 55 lira.
MAC Twig is more expensive than Golden Rose Matte Velvet.
As a result, Golden Rose Matte Velvet is not exactly dupe but very very similar.

Golden Rose Matte Velvet Mac Twige bire bire muadil sayılmasa da çok fazla benzerlikleri olduğu kesin.

Nasıl buldunuz ^^ İyi haftasonları :)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...