1 Kasım 2014 Cumartesi

Gratis Büyük İndirimi Alışverişleri %40 indirim+Gratis kartlılara %10 kasada

Selamlar.
Ne zamandır indirim alışverişi yazmıyordum şimdi ihtiyaç varken vakit geçmeden yazayım. Gratis 200. mağazasının şerefsine tüm ürünlerde %40 indirim yaptı. Bir de kasaya gidince gratis kartınız varsa ilk fiyattan önce yüzde on düşüyor. Daha sonra olan fiyattan yüzde kırk daha iniyor. İndirim 30-31 ekim,1-2 kasım tarihlerine kadar devam edecek. Şu an hala indirim var yani :D Koşun. 

Hayatımda drugstorelarda daha böyle indirim görmedim. Erkekler bile sıradaydı. Traş kolonyası, jilet, şampuan felan almışlardı. Ojede suda bile indirim vardı düşünün o derece. Batırdın bizi Gratis yeminle batırdın... Babam kör testereyle kesecek ay sonunda beni. iki günde 200 liralık alışveriş yaptım Gratisi komple satın aldım yaa. Şu aşağıda görmüş olduğunuz kuyruğun yan taraftaki kısmından geldim. 1 buçuk saatte felan. :D


Off bir daha alışveriş yapmayacam dedikçe ertesi gün de annem için gittim ve bir daha yaptım. 200 lira kafadan tuttu evden çıkmamam gerekiyor artık. :D

Bu sefer fişi saklamadım o yüzden fiyatlar yok..Neyse fotoğrafını atıp kısaca bahsedecek olursam şu şekilde: 


-İki adet Benri Hassas Tırnaklar için Aseton
(Daha önce çok memnun kalmıştım zaten artık başka marka aseton almıyorum bile) 

-Wetn Wild Mega Liner Eyeliner
Yazısını yazmıştım memnunum 6-7 lira gibi bir fiyata düşmüştü almazsak olmazdı. Yazısı için tıktık.

-Otacı Gül suyu
 Methini çok duydum. Şampuanlarından kuru saçlı bir hatun olarak hiç memnun değilim umarım bunu beğenirim.

-Eklips Kontür Fırçası
 Bu marka fırçalardan çok memnunum bir gün yazısını yazmayı planlıyorum.

-Dirty Works Smokey Eye Brush
İzmirden bir tane almıştım crease için çok memnun kalmıştım. Far sürmeyi beceremesem de bir gün mutlaka beceririrm diye aldım bir tarafı da eyeliner için, kıllar yumuşak.

-Loreal Elseve Arı Sütü Şampuan ve Saç Kremi
Bu da kuru saçların beğendiği bir şampuan. Kremi özellikle tavsiye edildi. Önceki günkü Kızılay Gratis alışverişimde bir tane bile krem bulamadım şampuanı önceden almıştım krem+şampuan beraber kullanmak amaçlı aldım kokusu muhteşem. Umarım güzeldir.

-Himalaya Kepeğe Karşı Etkili Şampuan:
Gelince baktım ve Türk bloglarda bir tane bile açıklama görmedim ama yabancı bloglarda hiç beğenmemişler umarım bende etkisi kötü olmaz. Yoksa bununla da Otacı şampuanlar gibi ne yapacağımı düşünürüm.

-Trim Cımbız

-Lionesse Fırça Takımı

-Essence 184 girls night out oje

-Rimmel London Lash Accelerator Extreme Black Maskara 
Bunun sarı olanı çok beğeniliyor ama onu görmedim. Bunu watsonsdan aldım araya karışmış, olsun . Umarım güzeldir :D

-Diadermine Lift+ Tonik
Bu da watsons indiriminden aldığım. Aklıma gelmişken yazayım dedim, fotoğrafta yok.Normalde hassas ciltliyim tonik sevmiyor cildim ama daha 26 yaşından çökmeye başlayan yanaklarım için ''lift'' yazısını görünce kaptım.

-Nivea Lip Butter Vanilla

-Down Under Naturals Parabensiz Glutensiz Şampuan
Bu arkadaşın ailesinden mavi olan nem yükleyiciyi ve kremini kullanmıştım ve şampuandan memnundum.
Yazısını da şurada yazmıştım.

-Shiffa Home Nar Çekirdeği Yağı

-Bio Oil üçlü paket 
Bunu inanılmaz merak ediyorum umarım cildimi toparlar.

-Amie Skin Shield Daily Moisturise SPF15
Bu kremi çok merak ettim. Temiz içerikli diyor.
(Disodium Edta içeren bir şey ne kadar temiz o da tartışılır)
Veganmış. Bir de anti aging özellikli diye aldık. Bakalım ne kadar etkiler.

-Clean&Clear Siyah Nokta Solusyonu 
Siyah noktalarımı temizleyeceğine gönülden inanmak istediğim arkadaş.

-John Frieda Frizz Ease Bukle Belirginleştirici Saç Kremi
Bunun da şampuanı vardı kremiyle birlikte kullanmak için aldım umarım güzeldir çok para :/

Daha da ufak tefek bir kaç bir şey daha var annemin Loreal excellence  6.1 boyası vs gibi

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...