16 Şubat 2014 Pazar

Sevgililer Günü İndirimi Alışverişleri :)


Yupiiyoo :) 
Vallahi özel günleri sadece indirimler için seviyorum diyebilirim. Zaten başımızda bir kapitalizm belası var, nispeten etkisini azaltıyor en azından bizim için eheheh :) (gül çiçek vs onlar beni bağlamıyor zaten :)) 

Acayip ötesi aşırı aşırısı alışveriş yaptım:)) neden mi ? Çok moralim bozuk ne zamandır. Kendimi neye vereceğimi şaşırdım. Oyun oynadım olmadı, kitap okudum olmadı. müzik dinledim...Heh bak o işte oluyor :) ama yine de yetmiyor.. Kendimi ev ortamından uzaklaştırmam gerekiyordu düşünmemek için.

Neyse indirimleri de kaçırmamak için avm avm gezdim :) İyi ki evli değilim dedim bugün, yazık suratları beş karıştı kızların sevgililerinin :)) Hayattan hiç bu kadar bezmiş görmemiştim bu kadar erkeği aynı anda hehe :)

Peki neler aldıııımmm :)

Durance'den....Urtekram marka organik diş macunu---------------13 tl(indirimsiz)
Rossmann'dan Alterra marka selülit yağı---------------13 tl
Rossmann'dan Lüx pamuk---------------1 tl
Rossmann'dan Isana Duş Kremi Sütproteini---------------3 tl
Rossmann'dan Sunozon Güneş Kremi Hassas Ciltler --------------- fiyatı unuttum vallahi ama bu da indirimdeydi :)
Işıl marka kabak lifli sabun---------------bimden bunu da hatırlamıyorum ama 3.5 tl idi sanırım. Selülit için aldım ama içi zararlı kimyasal doluymuş sonradan farkettim.
Bim'den Ritüel de Beaute Siyah Nokta Temizleme Bandı---------------Bu da 2.5-3 tl arası bir fiyatı vardı.
Gratis'ten Essence 'in Stay with Me Lipgloss'u---------------3.75 tl
Gratis'ten Pierre F.'in Temizleyicisi ve maskesi fiyatını hatırlamıyorum.İndirimdeydi.12 şer lira olabilme ihtimali yüksek. Çok beğeniyor bloggerlar.
Gratis'ten Dirty Works El Kremi---------------sanırım 8-9 lira gibi bir fiyatı vardı içeriğine bakıp nispeten temiz diye aldım.
Watsons'dan 4 tane Alix Avien oje--------------- tanesi 2.75
Rossmann'dan Otacı Saç Şekillendirici---------------10 tl
Gratis'in 200 lük takma tırnağı (işaret parmağım minibüs kapısına sıkıştı :( eski swatchlarla idare edeceğiz. Biraz o görüntüyü idare eder diye.
 Yoksa takma tırnak huyum değil hiç kullanmadım )---------------sanırım 10 tl idi.
Gratis Crystal deodorant---------------9 tl 
Gratis'in kendi markasının maskeleri her biri 1.75 e denk geldi.
Watsons'dan Donawa Professional 40 lı takma tırnak---------------9 tl
Watsons'dan İntim Deodorantı---------------6 tl
Durance'den zeytinyağlı Lip Balm---------------10 tl(armada indirimi)
Otacı Kuru ve Normal saçlar için zeytinyağı ve limonlu şampuan---------------11 lira
Gratis'ten Taft Silikonsuz Parfümsüz Saç Köpüğü---------------7 tl(25 tl üzeri alışverişe) 
Durance Hassas Ciltler için Nemlendirici---------------54 tl(armada indiriminde yakaladım)
vee Astım için tuz lambası---------------50 tl

İşte benim alışverişim bu kadardı :) Abartmışım biraz ama bunlar beni çoook götürür. Bunlardan kullanıp çok memnun kaldım şundan diyen olursa lütfen bi yazsın :) 

sevgiler :)



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...