8 Şubat 2014 Cumartesi

Rimmel London Scandaleyes Show Off Mascara

Let me know if you have any questions.(Scroll down for English)

Merhabalar ilk maskara tanıtımımla karşınızdayım.

Maskara Rimmel London marka. Kate Moss da makyaj yüzü bu firmanın. Böyle pembe bir tübü var.



 İlk bakışta dikkat çekiyor. Tombul görüntülü, tombul fırçalı. Sırf üzerindeki şu kirpik diplerine rahat sürmeyi sağlayacakmış gibi görünen top kısım için aldım diyebilirim. Rimeli zor süren bir insanım zaten. Kolaylık olur sanmıştım. 


 Bir kere şöyle söyleyeyim yapısı inanılmaz yoğun, sanki kurumuş gibi. Kurumadığını sadece sürerken anlıyorsunuz bu bir.

Hatta ne kadar katı olduğunu şu etrafında biriken rimelle daha iyi anlarsınız.


Her seferinde kenar kısmına iyice sıyırmak zorunda kalıyorum.
Sürdüğüm zaman inanılmaz derecede ağırlık yapıyor sanki uykum gelmiş gibi geziyorum sürekli.
Daha sürer sürmez dökülme yapmaya başlıyor en son rimeli sürüp kapıdan çıkmama rağmen kapı önündeki aynada gözümün altına dökülmeye başladığını görüyorum.

Uzatma konusunda fena sayılmaz ama malesef tüm kirpiklerimi birbirine yapıştırıyor. Üstelik kupkuruymuş gibi sürmeme rağmen kirpiklerimi kaldırdığımda üst göz kapağıma yapışıyor.

2-3 saat kadar dışarda durup geldiğimde de tüm rimel simsiyah bir şekilde gözümün altına akmış oluyor üstelik topaklanma yapıyor. Bu kadar överek anlattıkları rimel bu muymuş dedim, inanın Avon rimellerden bile daha memnun kalmıştım.

Bunu alıp eve gelince swatchlarına bakmıştım internetten. Baya bi memnun kalan olmuştu. Ne kadar heves ettim oysa, neresi güzel bunun?

Sanırım Watsonsın indiriminden almıştım bir daha asla almam, tavsiye etmiyorum. İçine bir kaç damla badem yağı damlattım, kullanabilirsem bu şekilde kullanmayı düşünüyorum. Zorlayıp bitiricem, baktım bitiremiyorum malesef çöpe gidecek.

This mascara has a quirky brush which i have never seen before.It is for lifting and defining but i didn't see such a mascara which is useless. When i apply it, i always feel like carrying something on my lashes. It lenghtens my lashes but with a clumpy seem. It doesn't last 3-4 hours. When i apply it, at the same time i can see the clumps under my eyes. I don't recommend this mascara and will never grab it again even it is expensive or not!

NOT: Badem yağıyla daha beter oldu çöpe gitti!


6 yorum:

Unknown dedi ki...

Anlaşıldı, alınmayacak :)

Unknown dedi ki...

alma canım, vallahi hiç beğenmedim. yabancı sitelerde de bir sürü beğeneni var nasıl beğendiler hiç anlamadım. belki de onların formül farklıdır. çünkü bir de ekstra ambalajlı onlarınki.avonlar bile daha güzeldi.

Unknown dedi ki...

Bloklarda dikkatimi çeken birşey oldu; kimse Avon ve oriflame ürünlerini tanitmiyor bir sebebi var mi yoksa tesadüf mu?

Unknown dedi ki...

Yanılıyorsunuz. Ben yapmıştım Avon ürünleriyle ilgili yayın. Annem çok memnun,temsilcisi. ama ben bikaç ürünü hariç çok da memnun değilim. Oriflame temsilcisi etrafımda kimse yok, olsa onu da deneyimlersem yazarım sizin için. takipte kalın.
bu da yayının linki
http://msblueblack.blogspot.com.tr/2013/10/avon-urunlerim.html

Unknown dedi ki...

Demekki ben rastgelmemisim. Siparis verirken kafama takilan bir ürün olunca nette arama yapiyorum ama pek birsey bulamiyorum ondan sormustum.Cevabiniz için teşekkür ederim. :) bu arada kremlerde oriflame gayet güzel cilt hepsini etmiyor Kremin yagli kati bi kalıntı kalmiyor. Rujlarda da Avon güzel ama deneyimlemdigim birçok urun var cesaret edip alnamadigim özellikle cilt için.

Unknown dedi ki...

rica ederim. ben pek bilinen bir blogger değilim ondan :) hiç bir şeyi reklam amaçlı da yapmıyorum tamamen beleşe deneyim yazıyorum hehe. Açıkcası dediğim gibi çok memnun değilim, avonun pek faydasını görmüyorum. Hassas cildim kabul etmiyor ürünlerini.mesela en son matlaştırıcı yüz kremini denedim tam bir fiyasko. ayak kremi yaptım bitiremeyince. Ama annem çok çok memnun.rujlarının çoğunu denedim nerdeyse. evet çok güzel ama kalıcı bir ürüne rastlamadım daha mesela.
bir de bloggerlar çok araştırmaktan dolayı artık her üründe daha da az zararlı kozmetiğe yönelmeye başlıyorlar. oriflame avon amyway gibi markalarda da bol miktarda zararlı kimyasal olduğundan kaçılıyor, deneyimler olmuyor pek.ondan da olabilir daha az yazı diye aklıma geldi bugün.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...