29 Ekim 2013 Salı

Evdeki Manikür Makineleri


Ne zamandır bu postu yayınlayım diye bekliyordum. Babama da alınca tamam dedim artık zamanı geldi. Evde herkesin manikür-pedikür aleti oldu.

İşte evdeki manikür pedikür aletleri:


En sağdaki pembe olana bugün babama aldığım. Beauty Essentials'ın. Watsons'dan 20 liraya aldım. Malesef renk seçeneği yoktu çok kızdı neden pembe diye ama yapacak bir şey yok :D Babamın ayak tırnakları çok zorlu. Sırf pedikür için aldık bunu. İnşallah beğenir öyle kolay kolay da beğenmez çünkü. 

Ortadaki benimki. Su hazneli ve oje kurutuculu. Tchibodan annem 70 liraya almıştı.

Sonuncu da anneminki yine Tchibo marka. Onu da kendine 25 lira gibi bir fiyata almıştı. Eline ayağına birden kullanıyor.

Bendekinden bahsedeyim. Elektrikli bir ürün. Boşa pil israfına gerek olmuyor. 1 senedir felan kullanıyorum ve inanılmaz mutluyum. Şunlar da başlıkları ve başlıkların ne işe yaradığı( ikisini yan yana getiremedim sonradan birleştirdim kusura bakmayın):


Ben bu üründen inanılmaz memnunum. İlk başlarda kullanımda farkında olmadan ayarı yüksek ayardan başlatıp silindir safir dediği kısmı çok bastırarak kullanmışım. Tırnaklarımda aylar sonra ay şeklinde çökük oluşmuştu. Çünkü ilerleyen eski tırnak daha aşağıda kalıyor, yeni gelen düzgün yerinden geliyor, böylece ay şekli oluşuyor bu da oje sürdüğümde berbat görünüyordu. Siz siz olun buna dikkat edin. İlk kez kullanırken ayarı düşük tutun ve her zaman nazik olun. 

Aletin çok güzel bir yanı var. Tırnağınızın dışına çalışmıyor. En keskin başlığı bile tutsanız parmağınızı, derinizi kesinlikle yaralamıyor. Anında duruyor.

Makine oje kurutuculu ve su hazneli. Oje kurutucu şu şekilde:


Su tankı da şöyle :


Su haznesi kabarcık da çıkarıyor. Ama çok fazla suyla yapmamalı manikürü. Malum su, tırnağı uzatırken aynı zamanda zayıflatıyor da. O yüzden kütikül yumuşatıcı bir ürün kullanılıp ondan sonra başlanılabilir bu aletlere. Şu an piyasada benim ürünümden kalmamış Tchiboda. Fotoğrafta en sağda olandan vardı ama. Su haznesi ve kurutucusu olmayandan. Watsonsda da şu pembe olan mevcut. Daha kullanmadı babam ama Tchibodan aldığımız kadar memnun kalacağımızı düşünüyorum. 

Bu tarz ürünleri dezenfekte etmek çok önemli. Ve sadece tek kişilik kullanımı var. Yoksa mikroplar geçiş yapar. Kısacası biz ailecek memnunuz. Annem kendi tırnak mantarını bile bu sayede düzeltti. Yüzey törpüsü ve mantar ilacı eşliğinde tabiki.

Kullananınız var mı?



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...