21 Temmuz 2013 Pazar

Essence Nail Art Magnetics
10- Witch You were Here 



Selaaam :)
Yeni bir oje postu yazayım dedim olmazsa olmazım malum :)
 Bugün anlatacağım oje Essence markasının mıknatıslı oje serisinden 10 numara, witch you were here :) wish kelimesinin witch ile değiştirilip ojeye konması ve bunun için düşünülmüş olması bile ilgi çekici bence :) Şöyle bir görüntüsü var :

güneş ışığının direkt gelmediği yerde kapalı mekanda
closed place- without sunlight

Oje içinde mavi ve gümüş renklerinde sedef barındırıyor ve çok ilgi çekici görünüyor. Diğer manyetik oje markalarında da turkuaz- maviye yakın bu tonlarda ojeler mevcut. Ancak mavilerin  içinde en parlak olanı sanırım bu. 

Malesef kendi mıknatısını Essence markasının satıldığı hiç bir yerde bulamadım. Geleceğini söyledikleri zaman da gittim, akşamına tükenmişti. Bloglarda eski mıknatısın işe yaramadığı, yenisinin güzel olduğu söyleniyor. Herhalde ondan ki, bütün mıknatıs arayanlar Gratise, Rossmann a felan koşmuş. Dolayısıyla ben bunu Golden Rose un diğer mıknatıslı ojelerinden çıkan mıknatısla yaptım. 

Bombeli tırnakta manyetik oje problem oluyor. Yan taraflar boş kalıyor. Ben yarısına sürüp mıknatısı tutup, daha sonra da diğer yarısına sürüp oraya da tutmayı deniyorum, çizgiler birbirine denk gelmese de, en azından boşluk olmuyor o boşluk benim kafama takılır çünkü hehe :) İşte böyle bombeli tırnaklardaki meselesi yüzünden bence tırnak yapısı düz olanlar manyetik oje kullansa çok daha düzgün sonuçlar elde ederler. 

Ayrıca her bir tutuşa 20 saniye felan verdim çünkü ben çizgi efektinin güçlü durmasını seviyorum, daha silik olsun isterseniz fazla tutmamalısınız. Bir de üzerine ingilizce olarak uyarı yazmışlar: Her bir tırnağınızı tek tek yapmalısınız. Aman hepsine süreyim de sonra mıknatısı tutayım... olmaz yani. Oje tamamıyla yeni sürülmüş olmalı ve mıknatısı tutmakta acele etmelisiniz. Yoksa anında kuruyor ve çizgi felan çıkmıyor (sür çıkar -sür çıkardan biliyorum :P )


Ayrıca bu oje tek katta bu hale geldi, yani konad yapımında kullanmak isteyenler için de çok uygun. Üstelik kuruması da normal bir ojeye göre hızlı. (Büyük ihtimal demir tozu barındırdığından) 

Bana bu Almanya'dan hediye geldi fiyatını tam bilemesem de, şu an Gratiste de satışta olduğunu gördüm, 
6.5 TL  gibi bir fiyatı vardı. Tek sıkıntısı mıknatısını beraberinde vermiyorlar, bulup almanız gerekiyor.

Yaniii genel olarak mıknatıslı oje markalarının içinde şu an superdruglarda rahatça bulabileceğiniz manyetik efektli gayet de sürülesi bol bir oje.:) 



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...