27 Şubat 2013 Çarşamba




Maybelline Colorama 33-Berry Jam  

            Merhaba arkadaşlarr :) 3 kişi olmuşuz yavaş yavaş artacağımızı ümit ediyorum. Yeni bir post girme vakti gelmiştir. :)
             Bugün tanıtmak istediğim oje kış için çok tecih edilebilir bir renk olan bordo. Aynı zamanda bu kışın modasıymış... Moda beni ilgilendirmese de, merakı olanlar var aramızda. Kırmızı yerine bu tonlar kış için bol bol kullanılan renkler arasına giriyor. Parlak bir oje.


             Oje bana bir komşumuzdan hediye gelmişti. Bu oje işi hastalık haline dönüştüğünden beri , hediye olarak oje almaya başladım evet :) Dolayısıyla fiyatını bilemiyorum. Yukarıda görmüş olduğunuz şekli sınıf içinde çekilmiş hali. Sürümü kolay. Fırçası bildiğimiz Golden Rose fırçalarına benziyor. Yalnız neredeyse siyaha bakacak kadar koyu bir bordo. Kuruma hızı normal, ben burada top coat kullanmadım.

             Fotoğraflar telefon kamerası ( malesef). Şurada da daha aydınlık bir yere geçilip çekilmiş hali var:



              Oje aynı zamanda müzik aşkımın da temsilcisi olmuş.:) Artık bir fotoğraf makinesi edinsem de sizi de bu görüntü kirliliğinden kurtarsam çok sevineceğim. :) 
                      Ojenin şişesini çekmeyi unutmuşum o da şu şekilde(polyvore.com dan alıntıdır):



                     Bu günlük de bu kadar olsun madem, sevgiler:)




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...