16 Şubat 2013 Cumartesi

Aseton Karşılaştırma


Aseton Karşılaştırma

            Asetondan karşılaştırma yazısı olur mu demeyin, olacak şimdi bakın :D Memnun olup olmadıklarımı ayırt etmem lazım dedim, ayrıntılı bir yazı gelecek karşınıza. Çünkü ben bu dertten uzun süredir mustaribim, en sonunda en sevdiğimi buldum diyebilirim, yani en azından aseton içeren oje çıkarıcıların içinden. 

          Şimdi öncelikle aseton şişeleri boş gibi görünmüş ama aslında değil :D Her cosmo shop ve parmex içinde az kaldığı ve yan yatık olduğu için öyle görünüyorlar. Biodeep'in  de daha 3 te 1 i boş halbuki. 

      Neyse ben öncelikle en kötü bulduğum asetondan başlayacağım. Kesinlikle cosmo shop! Bunu watsonsdan almıştım. Normalde watsonsdan inanılmaz fazla alışveriş yaparım ve kendi ürünlerinden de çok memnunum watsonsın, fakat bu aseton tam bir fiyasko...Bir de aseton mu çıkarsak ki deyip son anda yapılabilmiş olduğunu düşünüyorum. Bu kadar kötü kokan bir şey görmedim. Kafayı bulursunuz yeminle :D Artı kütikülleri aşırı kurutuyor ve tırnaklarınız da bir kaç kullanımda sapasağlam bile olsa , çıtır çıtır kırılacak duruma gelir. 

    İkinci aseton parmex, çıkarıcılığı gayet iyi bence. Kokusu da fena değil. Ama ben nemlendiricili özelliğiyle ilgili pek bir şey görmedim. Biodeeple bunu aynı şekilde değerlendirebilirim o yüzden. Biodeepde besleyicili ve gliserinli yazıyor ama. Çıkarıcılığı gayet iyi, eğer idare eden bir şey arıyorsanız aciliyetiniz varsa cosmo shop tercih edeceğinize bunlardan birini edin daha iyi.

         Yalnız süper memnun kaldığım bir aseton var ki, o da gratisten aldığım Benri asetondur. En başta görmüş olduğunuz aseton olur kendisi. Hem güzel kokan, hem de süper çıkaran bir aseton arıyorsanız bunu atlamayın derim ben. 7 lira gibi bir fiyatı vardı indirimde yetişemedim malesef ama, depo etmeye başladım bile. :D  Hazır asetona da yasak geldi gelecek deniyor. Evde hazır bulunsun. Pompası sayesinde ne kadar kullanacaksanız o kadar alıyorsunuz, aseton israfı felan da yok. Üzerinde çiçek resmi var ama muz kokuyor sanki...Ya da ben muz kokusuna benzettim. Bunun koyu renk tırnaklar için olanını ve hassas tırnaklar için olanını da aldım. Çıkarırken nemlendiren türden bir aseton. Hani normal asetonlar gibi ojeyi kazımışcasına sertlik vermiyor bir anda tırnağa. Hafif yağlı gibi nemlendirme hissi veriyor ki çıkarıcılığı iyi olan asetonlar genellikle nemlendirme özellikli olmaz.  Bu benrinin bütün ürünlerini övüyor bloggerlar. Ben de bunu denedim ve bayıldım, diğer ürünleri de mutlaka deneyeceğim. Yalnız indirimlere hiç  yetişemiyorum, hatta haberim bile olmuyor ,gratis; duy sesimi!! :D

      Bu arada oje temizleme konusunda size bir ipucu vereyim ben de başka bloglardan okumuştum uygulamaya başladım: tırnaklarınızı hangi asetonla temizlerseniz temizleyin mutlaka ellerinizi hemen sonra yıkayın. Hatta kendinize bir milyoncudan :D uyduruk bir diş fırçası alıp onu tırnak fırçası yapın eğer fırçanız yoksa. Suyun altında asetonlu tırnaklarınızı iyice fırçalayın ki kalmasın aseton felan mahvetmesin tırnaklarınızı. Ellerinize de güzel bir nemlendirici, oh değmeyin keyfinize :) Evdeki aseton içeren oje çıkarıcıları da böylece tanıtmış oldum. Sizin kullanıp da memnun kaldığınız varsa duymak isterim :)





6 yorum:

Junkhead dedi ki...

Ay o Benri'nin koyu renk ojeler için olanını almıştım meraktan ama iyi ki de almışım,harikaymış ! :D 2 ovuyorum tırnağı ,hemen çıkıveriyor oje yahu :)) Bu pompalı da öyle ise alayım bir dahaki sefere .

Unknown dedi ki...

vallahi ben bayıldım canım..üstelik pompalılar inanılmaz uzun gidiyor bir aseton fiyatına iki aseton kullanmmış gibi oluyorsun bi de tırnağı çok kurutmadığı için şahane oluyor:)
o değil de nerelerdesin sen hatun =)

Poliship dedi ki...

Benim favorim cosmo shop ;)

Unknown dedi ki...

evet sen mi yazmıştın bir yerden okumuştum favorisiymiş çok şaşırdım :) herkesin kendi tercihidir ben beğenmiyorum malesef ama asetona alerjisi olanların da sevdiği markaymış

Es Life dedi ki...

Ben de Parmex kullanıyordum ama merak ettim Benri'yi,bir dahakine tercihim ondan yana olucak :) Güzel bir post olmuş, sevgiler.

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim ben başka çeşitler de denedim bu posttan sonra, ama hala kokusu nefesimi kesmeyen, çabuk çıkaranın bir tek bu olduğunu düşünüyorum.
sevgiler benden :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...