24 Haziran 2015 Çarşamba

Koton Beauty Kaş Kalemi ve Kaş Maskarası (Esmerlere Uygun)


Aylar önce bir ara Koton markası kozmetik işine de el attı. Ben de onlardan bu güzellikleri kaptım. 



Kaşlarımı önceden doldurmazdım. Hatta kaşın doldurulabileceği fikri bile aklıma gelmemişti. Evet, o derece kötüydüm bu konularda. Yavaş yavaş açılıyoruz 2-3 senedir bakalım. :) 

İlk başta Essence in kaş farlarını aldım, onu uzun süre kullandım. Doğal duruyordu ama eğer aceleyle fırçaya biraz fazla almışsam, işte o zaman çok sert ifade veriyordu. Sonra kahverengi kaş kalemi kullandım yine Essenceden, baktım bu sefer rengi tutturamadım.Flaşlı fotoğraflarda o kızıllık direkt belli oluyordu. Sonra geçtim bildiğimiz 2b kurşun kalemine. İşte şimdi harika oldu derken onun da kaşlarımı döktüğünü ve fazla bastırmışsam cildimi yaraladığını farkettim. Tam bu işten vazgeçecektim ki bu renklerle karşılaştım.

Ne yazık ki ülkemize gelen renkler hep çok kısıtlı. Ya çok sarı geliyor -ki bizde çok sarışın nadir- ya da çok koyu renk geliyor bu sefer de kumrallar faydalanamıyor. İşte o yüzden bu renk bence çok güzel düşünülmüş. Çünkü genelde saç renklerimiz kahvelerde takılıyor ama kaşımız ondan daha koyu duruyor. Misal benim için bu böyle. Saçım kızıllık içeren kahverengi iken kaşlarım neredeyse siyah.

Neyse her zamanki gibi uzun çeneden sonra ayrıntıya geçeyim. Sol tarafta gördüğünüz kaş maskarası sağdaki de kaş kalemi. Bu iki renk birbirinden çok farklı gibi görünüyor ama çok yakın.


İkisinin de numarası 903 antrasit brow. Brown değil yalnız bu şekilde yazmışlar. Ki, ikisi de kahverengi değil zaten. Küllü gri gibi.

Benim uygulama şeklimse, kalemin ucunu açarak sadece çok boşluk gördüğüm yere yukarı doğru doğal kıl varmış, çok bastırmadan gibi birkaç çizgi çekmek. Daha sonrasında da arkasındaki tarağı ile taramak. Sonra da kaşlarımı maskara ile sabitlemek şeklinde.

 Kaş maskarasının çok ufak olması benim için çok pozitif bir özellik çünkü kaşım aşırı eksik değil. Sadece uç kısımlara ve içlere doğru boşluklar var. Bunun uygulanışı da, ufak bir karşılaştırma yaparsam Rimmel London kaş maskarasından daha kullanışlı geldi bana. Çünkü onun aplikatörü göz için üretilmiş maskaralar gibi. Uygulamakta zorluk yaşayabiliyorum. Onu da bir ara  yazarım eğer isterseniz. 

Benim kaşlarım gün içinde aşırı derecede oraya buraya dağılan kaşlardan değil. O yüzden tutuşu konusunda bir şey söylemem yanlış olur. Açıkcası kaşım aşağı yukarı oynasa da pek kafama takacağımı düşünmüyorum. Ama kaşlarımı bu maskara ile yukarı kaldırıp istediğim gibi şekillendirebiliyorum. Kesinlikle ve kesinlikle benim kaşlarımda ağırlık yapmadı. 

Kaş maskarasının peşin fiyatı 13 lira, kaş kaleminin peşin fiyatı 6 lira ve ben indirimi bekleyemeden aldım. Bu tarz şeyler indirime kalmıyor genelde. 

Eğer kaş ürünlerinin kızıllık verdiğinden yakınıyorsanız tavsiye ederim.



1 yorum:

Moda Düşleri dedi ki...

Kotonun kozmetik ürünlerini hiç kullanmadım fiyatı uygunmuş deneyebilirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...