23 Ocak 2015 Cuma

Ruby Kisses -Pot O'Miracle Lip Revitalizer

Bugün çok yorgunum yarın... Ay bugün işim var sonra... Şimdi arkadaşla buluşacağım akşama yazarım diye diye geciktirdiğim bir yazı ile daha yeniden karşınızdayım :D

Ruby Kisses'in bu lip balmı ne zamandır gözüme çarpıyordu. Watsonsda bulduğumda kaçırmayayım dedim. 



Yoğun bir mentol kokusu içeriyor ve vazelinimsi bir yapısı var. Fakat beni rahatsız etmedi. Sürdüğünüz ilk anda hafif bir karıncalanma yapıyor ve o tarz hisler bana genelde çok işe yarıyormuş izlenimi verir :D Uzun süredir kullanıyorum ve azalma oranı aşağıdaki kadar.

Çatlağı, kuruluğu önleme ve dudaklarda onarma vadediyor. %2 oranında da nane yağı içeriyormuş.



İşe yarıyor mu peki? Bence kesinlikle yarıyor. Dudaklarım aşırı kurudur. Özellikle kışın dudaklarımda da -vücudumun her yerinde olduğu gibi- iflah olmaz bir nemsizlik yaşarım. Bu ürün ona çare oldu diyebilirim. 

Biirrr de ektsra bir özelliğini keşfettim ki, bu sadece bana da olmadı bir arkadaşımda daha denedik; kesinlikle bu ürün uçuğa da etkili. Belki içinde mentol olmasından kaynaklıdır bilemiyorum. Ama uçuğu olan kime önersem faydasını gördü. Açıldıktan sonra 24 aylık kullanım süresi varmış ama o sürede bitmez. 



Malesef uzun zamanda emiliyor. Ama ben ona da çare buldum, geceleri sürüp yatıyorum. Eskiden sabah kalktığımda her sabah mutlaka dudaklarım soyulurdu. Şimdi soyulmuyor. Su içmeye çalışırken dudağım bardağa yapışmıyor :D Bunu rujun altına sürerseniz mat yapıdaki rujlardan eser kalmıyor onu söyleyim. 

Bir eksisi var o da içerik :( Shea yağı, aloe vera, badem yağı gibi güzel içeriklerin yanı sıra malesef 3.sırada petrolatium içeriği var. Daha sonra da mineral yağ geliyor. Bu kadar kimyasal vücuduna girerken ona mı taktın? derseniz de evet nedense taktım bilemiyorum. Tomar tomar para verdiğim ürünlerde artık kimyasal bazlı bir şey olmasını istemiyorum sanırım.

Ama tekrar alır mısın derseniz de, evet; daha az kimyasal içeren ve dudaklarıma daha iyi gelen bir ürün bulamazsam alırım. Watsons'dan 16.90 a almıştım. İndirim dönemlerinde 14.90 gibi bir fiyata geldiği de oluyor. Yine de Watsonsın artık yeteri kadar indirim yapmadığı düşüncesi de ne yazık ki bende yer etti iyice.

Ruby Kisses Pot o Miracle Lip revitalizer contains %2 peppermint oil it gives a little tingle feeling on your lips which is good for me. My lips are very dry mostly  in winter. I apply it in night when going sleeping because it wants time to absorb. I discovered it helps also for cold sore and also it works the same on one of my friend . But ingredients contains petrolatium and mineral oil u should know if you care about ingredients something like that.

Sorry for my bad English. If you have questions , you can reach me from my e-mail adress.

3 yorum:

Melisa dedi ki...

Ben de alıp almamak arasında gidip geliyordum. Çok iyi oldu yazını okuduğum. Yalnız petrolium benim de kafamı çok karıştırdı. Ayrıca çok haklisin. Evet kardeşim o kadar para veriyotum daha iyisini bekliyorum bu kadar net

Unknown dedi ki...

aynen. o kadar para vermişken en azından temiz olsaydı. gidip 3-4 liraya lip balma almak varken 17 lira veriyorsam, iyisini yapsınlar.

beyaz meleğim dedi ki...

Benimde denemek istediğim merak ettiğim bir üründü. Senin yazını okuduktan sonra alıp denemek istiyorum kesinlikle. Açıklayıcı yazından dolayı çok tskediyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...