24 Ocak 2014 Cuma

Rival de Loop Clean&Care / Göz Makyaj Temizleme Pedi


Kullanıp da memnun kaldığım kalmadığım her şeyi yazma kararı aldım. Belki ara sıra bakan oluyorsa bloğa, bir faydası dokunur. Ben de sıkılmaktan kurtulmuş olurum. Ah bi iş bulaydım! :(

Bugün Rossmannın kendi alt markası olan Rival de Loop'un Göz makyajı temizlemek için olan pedlerinden bahsedeyim size. Şu olur kendisi:


Aslında yazmaya bile gerek olmayacak kadar uygun fiyatlı ama bazı şeyleri internette arayıp hiç bir yorum görememek benim canımı sıkıyor. O yüzden ben de sevmediğim gibi olmak istemiyorum. Her neyse, saçmalamadan konuya geçeyim. 

Rossmanndan daha önce defalarca bahsettim. Alman marka, ve çoook memnun olduğum ürünlerin de sahibi olan marka. Alman marka olan her şeye çok güvenirim. Çok çalışkan bir ırk üstelik de kozmetikte ve teknolojide güvenilebilecek yegane ülke bence.

Yalnız ilk defa Rossmanndan aldığım bir şeyden memnun kalmadım. Bu pedlerden. 


İçerisinde 50 tane ped var. Her biri iki göze birden yetiyor. Ancak problem şu ki inanılmaz yağlı!! Göz makyajını iyi temizliyor felan ama gözümde ışıl ışıl inanılmaz bir yağ tabakası kalıyor. Üzerine makyaj temizleyici köpük veya jel kullanıp tüm yüzümü göz de dahil köpürterek yıkıyorum. Buna rağmen gözümde kalıyor :/


Tamam yağ var yazıyor zaten ama bu kadar da beklemiyordum. Elimde göstermek istemedim zaten yağı göstermeme gerek yoktur diye düşünüyorum. Yağ hissi nob un oje temizleme mendillerinin verdiği hisse benziyor. O derece diyeyim size.


Bir daha alır mısın derseniz, hayır almam. Gözümde yağ butonu oluşacak diye aklım çıktı. Ama bu, benim Rossmann aşkımdan vazgeçeceğimi göstermiyor. Çok da memnunum aksine bu markadan. Arada böyle istisnalar da çıkıversin napalım :)

Rossmannın ürünlerinden şunu kullandım da çok memnun kaldım tavsiye ederim diyen varsa yoruma alayım :)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...