14 Haziran 2013 Cuma

Rimmel London 002 Ruby Crush- Essence 64 Be Optimistic!

                        
Let me know if you have any questions. 

                     Ne zamandır yazmıyordum geri dönddümm :) 
Dün sürdüğüm oje essence be optimistic'i baya beğenerek almıştım, büyük hayal kırıklığına uğradım..
           Neden mi?            

Arkadaşım, insan beyaz eline özel olarak gidip de çakışan rengi nasıl bulur?!  :D
Normalde bayılırım turuncu ojeye, ama bu altın ışıltılı olanlar benim tenimle malesef uyuşmuyor, esmer birinin kullanması çok daha uygun olur en azından ele kirli görüntü vermez beyaz tenlilerde olduğu gibi. Şurada  bir oje bloggerının da önceden bahsettiği ten/ oje rengi uyumuna göre bu durumda ben serin oluyorum.ikidir altın ışıltılılar boğuk duruyor bende çünkü.
E şimdi bunu sil çıkar tekrar base sür tekrar iki kat oje kim uğraşacak :))  ( evet çok üşengeçim)

Ne yapayım ne edeyim derken arkadaşın önerisiyle üzerine önceden aldığım rimmel ojeyi süreyim dedim sonuçta nasıl olsa tabana illa bir renk uygulamak lazım...Şu şekilde oldu :


    Base coat+ Essence Be Optimistic+ Rimmel Ruby Crush
                                                      Kapalı mekan (Closed place)

Aslında amaç altın ışıltılı turuncuyu kapamaktı ama simli olan iki katta opak olacağından, tek kat turuncunun görünümü kapanmadı.Neyse en azından bu haliyle turuncunun çakışması göze batmıyor.

Yalnız ben simli değil de pullu ojeleri daha çok sevdiğim için, simlileri nadir kullanıyorum.O yüzden de sanırım sürmeyi beceremiyorum.Simler bazı yerlerde yoğun, bazı yerlerde çok seyrek oluyor.
Bu da gün ışığının gelmediği şekilde kapalı mekanda
Closed Place-Without Sunlight



Left to Right (under sunlight):
Rimmel London Precious Stones(High Coverage Glitter Nail polish)
Ruby Crush/ Essence Be Optimistic!

Bunlar da şişeler ne yazık ki gücüm yetmiyor dişleyerek açıyorum hep, görüldüğü üzere:D
Rimmel ojedeki simler diğer simli ojelerin aksine ojenin kendi dokusu altında kalmıyor. Üzerine de top coat kullanmadım malum kendisi bir hayli parlak zaten.Dolayısıyla benim günlük olarak değil de özel günler için kullanacağım bir oje. Kuruması çoğu simli oje gibi, hızlı.

Bu da son fotoğraf olsun madem:


Ben genel olarak beğendim. Rimmel London ojenin fiyatı Ankamall Watsonsda 5.5 tl,(yok illa  pahalı olsun diyen tayfadaysınız da China Glaze Love Marilyn dupe'u imiş kendisi)
Essence ojenin de 2.5 tl idi onu da Armada Rossmanndan almıştım yanlış hatırlamıyorsam. 

 Tekrar görüşmek üzere, iyi hafta sonlarııı! :)



5 yorum:

şükrançelik dedi ki...

tamam oje güzelmiş ama senın parmaklar daha güzel duruyo canım ee boyle parmagada oje yakışır elbet :):)

Unknown dedi ki...

ehheh çok teşekkür ederimmm çok sevindim beğenmene. daha güzelleri senin olsun :)

audrey dedi ki...

bayıldım bloguna hemen takibe aldım bir de bloglovin adresi koyarsan oradan da izlemek isterim..

Unknown dedi ki...

çook teşkkür ederim :) çok sevindim ben de seni sürekli takip ediyorum çok da beğeniyorum bloğunu.her gün bakıyorum desem yalan olmaz. zaten oje swatchlarında önce senin fotolar çıkıyor hemen tıklıyorum :) birazcık ucuzcuyum ama ben =) malum öğrencilik :)
şu bloglovin işini bir anlayamadım, nedir ki o?

audrey dedi ki...

Google reader kapanacak o nedenle www.bloglovin.com da bşr hesap açıp okuduğun blogları oraya aktar ve linkini de blogunda duyur ki bizde listeye ekleyelim seni ayrıntılı bilgi pekçok blogda da var

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...